Félelem nélkül 

A Félelem Nélkül Autó és Motorsport magazin a DIGI Sporton futó hiánypótló műsor a lóerő szerelmeseinek. Fiatalos, lendületes modern képi világgal rendelkező magazin, a design, az arculat a XXI. századi kihívásainak megfelelő és folyamatosan nyomon követi a nemzeti autós és motoros bajnokságok állását.

Tematika

A műsor fiatalos, lendületes modern képi világgal rendelkezik. Folyamatosan nyomon követi a nemzeti autós bajnokságok állását. Más, mint az eddig látott autós műsorok, mivel klipszerűen tudósít a versenyekről. Határozott célja a hazai autósport lerombolt image-ének korrekt módon történő újraépítése. Célja, hogy meghatározó vélemény és trendformálóvá váljon, elsősorban a férfi 18-45 éves A,B státuszú célcsoport számára. 

A műsor  képi világa

A műsorvezető hitelességét a szókimondó, érthető stílus adja, aki egyszerű, alkalmanként provokatív kommunikációval közvetít. Az adást Kőváry Barna vezeti, aki maga is autóversenyző, többszörös magyar bajnok és 15 éve foglalkozik autós műsorokkal (Viasat3, HírTV, SportKlub, Juventus Rádió, Lakihegy Rádió, MusicFM). A műsor  szakít a konvencionális autós műsorokkal, mivel klipszerűen, dirty design stílusban jelenik meg. A néző határozott, gyors, látványos képi-, és hangeffektek formájában kapja meg az információt, több kameraállásból forgatva. Jellemzőek a sűrű plánváltássokkal, videoanimációs és grafikai elemekkel fűszerezve.

Műsoridő, elérés

A Félelem Nélkül... című produkció két hetente, kereskedelmi félórában jelentkezik, a DIGI Sport 1, 2 csatornákon szombat- vasárnaponként főműsor időben, 6-8 ismétléssel, összesen havi 12-16 alkalommal.  Az egyes epizódok nettó 30 másodperces prepromója egy héttel az első futás előtt kerül adásba a DIGI Sporton, napi 8-10 alkalommal.   

A csatorna jelenleg körülbelül 1,5 millió háztartásban van jelen, a DIGI előfizetőin és több, mint 150 egyéb kábeltelevíziós szolgáltatón keresztül. Időszaktól és témától függően átlagosan 300-400 ezer emberhez jut el a Félelem Nélkül Magazin. 

Social Media:

Az epizódok publikálásra kerülnek internetes felületeken is, a DIGISport és a felelemnelkul.com felületein kívül a műsor saját Facebook oldalán illetve a Youtube video megosztón is.  Nézettség szempontjából a Rallys adások kiemelkedőek. 7-14ezres reacheket produkálnak. A terep rallys és gyorsaságis adások átlag 6000-ret.

Most már 10 média partner osztja az adásokat, teszi ki az oldalaira. Átlag 40-50.000 emberhez jutunk el egy adással!

Nézettség lebontásban:

Nők 14%

Férfiak 86%

Életkor eloszlás szerint a Férfiaknál:

18-24 év 23%

25-34 év 26%

35-44 év 22%

Bővebb információért keress minket a sales@samacreative.com e-mail címen, vagy a lenti elérhetőségek egyikén. A műsor kizárólagos értékesítési partnere a SaMa Creative Group.

 

Elérhetőség

SaMa Creative
Károlyi utca 34.
Budapest
1041

+36 30 789 5898

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode