Facebook kommunikáció

 

A Facebook kommunikáció az egyik leghatékonyabb és speciális szűrőfeltételei miatt az egyik legjobban „targetolható” hirdetési forma a kis és középvállalkozások számára. Szokták mondani, hogy aki nincs a Facebookon, az nem is létezik.

A Facebook megkerülhetetlen. Magyarországon nagyjából 4 millió regisztrált tagja van, az emberek nagy része szemmel láthatólag már függő. Egy internetes graffiti szerint a Facebook olyan, mint a hűtő, tudod, hogy nincs benne semmi, még is 10 percenként benézel.

  

Persze, ez is elmúlik egyszer, de a „fészbúkozásban” érdekelt okostelefonok korában erre még várni kell. Felmérések szerint a legtöbb oldalmegnyitás, és cikkolvasás a 18-45-ös célcsoportban a közösségi hálón át történik. Ugyanis a számukra érdekes tartalmakat megosztják, linkelik, továbbküldik.

Így a XXI. században már elképzelhetetlen egy cég Facebook oldal nélkül, és egy kampány Facebook hirdetés nélkül. A Facebook hirdetés előnye, hogy a kis- és középvállalkozások esetében önmagában is hatékony akár minimális befektetéssel is.

Fajtái:

Facebook direkt hirdetés

Hirdetési típusok:

  • like gyűjtés
  • poszt népszerűsítés
  • weboldal népszerűsítése
  • weboldali konverziók
  • akciók
  • esemény marketing
A hirdetések beállításoktól függően megjelenhetnek:
 
  • jobb oldali hirdető sáv
  • idővonal
  • mobil és táblagép

A direkt hirdetések előnye, hogy pontosan szűrhetőek célcsoportra (korra, nemre, érdeklődési körre és lakóhelyre tekintettel), így a meddőszórás minimálisra tehető, és anyagilag is jobban tervezhető.

Amiben segíteni tudunk:

  • Több rajongó az oldaladon
  • Események, posztok népszerűsítése
  • Akciók, termékek, promóciók hirdetése, népszerűsítése
  • Weboldali látogatások növelése
  • Weboldali aktivitások (konverziók) növelése
  • Adatbázisgyűjtés, hírlevél feliratkozás a weboldaladon
  • Webshop aktivitás

Facebook management

Az üzleti Facebook oldal kezelése bármilyen egyszerűnek is tűnik, nem az. Rengeteg új lehetőséget kínál a márkák és a vállalkozások számára, viszont egyben kockázatot is jelent, hisz egy rosszul megfogalmazott üzenet, és az ügyfelek arra történő reakciója komoly károkat is okozhat a vállalkozás hírnevében.

Amiben segíteni tudunk:

  • Facebook oldal, egyedi design kialakításában
  • az információk és státuszfrissítések kezelésében,
  • a közösségi média események létrehozásában és megszervezésében,
  • kampányok tervezésében és kivitelezésében,
  • a rajongószám és az oldalról beszélők számának növelésében,
  • a közösségi média kampányok eredményeinek monitoringjában,
  • a közösségi oldaladon esetlegesen elkövetett korábbi gyakorlati hibák javításában, a keletkezett „károk” felszámolásában,
  • a marketingesed szakértői támogató koordinálásában, média kampányaid összehangolásában,
  • stb.

 

Facebook Applikáció

A Facebook applikáció egy kreatív hirdetési forma, játékosan találja meg a célcsoportot, és hívja fel az adott szolgáltatásra, termékre a felhasználó figyelmét. Előnye, hogy nem erőszakosan, tudás – vagy játék alapján szól a célcsoportodhoz, és abszolút a vállalkozásod arculatához tudjuk formálni nem csak tartalmilag, hanem megjelenésben is.

Garantált és valós like-ok (minimum 500 like-tól)

Próbáld ki referencia applikációinkat:

Lépj kapcsolatba velünk még ma és egyeztessünk egy konzultációs időpontot, hogy megbeszélhessük, miként tudjuk emelni a következő szintre a közösségi média jelenléted. :)

E-mail: group@samacreative.com

 
 

Elérhetőség

SaMa Creative
Károlyi utca 34.
Budapest
1041

+36 30 789 5898

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode